Fes del convit un art efímer que perduri en el record

dilluns, 26 de desembre del 2011

Centres de Nadal

Aquest any amics i família m'han encarregat la decoració de la seva taula, necessitava collir pinyes, branques de pi i d'oliver..., era un bon motiu per anar a passar la nit del 23 de desembre a la torre (típica masia lleidatana) dels meus sogres, i així de bon matí sortir en busca de tot allò que necessitava.
La nit va ser  idíl·lica, amb l'escalfor del foc vam cuinar unes zamburinyes i un besuc a la brasa i ho vam acompanyar d'un dels millors caves de la nostra terra, un Raimat Gran Brut (Chardonnay i Pinot Noir); de postres vaig fer uns bombons de crema de xixona i nabius.

Zamburinyes a la brasa

Bombons de xixona
L'endemà al llevar-nos el sol lluïa ben alt, a Lleida no estem acostumats per aquestes festes a veure el sol, ens cobreix dia i nit la boira i el gebre, així doncs fins i tot el temps ens va acompanyar.

Un cop a casa em vaig ficar a treballar, com els podia fer? vaig començar per les branques més grans, en faria un a mode d'arbre, un arbre de pinyes, i aquest va ser el resultat:

El proper de color blau, aprofitant una corona que vaig comprar a Jardiland amb llaços de color blau, un test que tenia per casa i... moltes espelmes.

I per últim una altra versió del que vaig utilitzar a les jornades d'aquest any (veure post anterior) amb caixes color plata i utilitzant el fucsia per donar vida. Aquest queda adjudicat pel primer dia d'any, Sant Manel, el sant del meu pare.

I per últim, com va quedar la taula que vaig preparar a casa dels meus pares per Sant Esteve:

 
BONES FESTES!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada