Fes del convit un art efímer que perduri en el record

dissabte, 4 de febrer del 2012

Brioches

Dissabte tarda, fora fa molt de fred i no em ve de gust sortir al carrer pel que em fico a l'ordinador, obro el blog i faig un passeig pels blogs que segueixo.
El dia 2 de febrer, per Sant Blai, a Lleida es menja un dolç tipus brioche farcit de nata, crema o trufa que se'n diu CRISTINES, com era entre setmana no vaig tenir temps de comprar-n'hi així que he pensat buscar una recepta i provar de fer les meves.
N'he trobat una ideal a Ma Petite Boulangerie, tot i que no tinc la farina de gran força que recomana, i pel què em sembla és imprescindible, m'arriscaré.
Us deixo la recepta en aquest enllaç per tal que la proveu, evidentment, sóc una amateur al costat de l'Eva i com podeu veure no s'asemblen gaire als seus, però el que sí us puc dir és que han quedat ben bons, he afegit uns petits canvis com el sucre i pinyons d'alguns, i en altres he ficat una cullerada de crema de cacau (Nocilla) dins, uummmmmm, boníssims!!
Proveu-los amb pernil dolç i formatge, o amb mantega i melmelada, o un de cada!
Una última cosa us he de dir, s'han de seguir les receptes tal qual, i més quan t'ho especifiquen tan, ja que l'endemà continuaven estan bons però no tan tendres, en fi els hauré de tornar a fer i anar practicant fins que em surtin tan bé com l'Eva, em sacrificaré!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada