Fes del convit un art efímer que perduri en el record

diumenge, 28 de febrer del 2010

L'objectiu dels somnis

Fullejant el "Gran llibre dels somnis" de Wilda B. Tanner he llegit com Albert Gyorgi, premi Nobel de Medicina el 1937 explica l'objectiu dels somnis: " El meu treball no acaba a l'aixecar-me de la meva taula d'estudi per la tarda, sino que li estic donant tombs als meus problemes tot el temps i el meu cervell no deixa de pensar-hi quan dormo... i al llevar-me trobo clarament les resposta que el dia abans se m'havia resistit tant".
No us ha passat mai? es curiós, però de ben segur que no ens em parat a pensar mai que ha set arran d'un somni.
També he llegit com Marie-Louise von Franz diu que son per ella els somnis. "Els somnis ens indiquen com donar-li sentit a la nostra vida, com apropiar-nos del nostre propi destí, com prendre consciència de l'enorme potencial de la vida en nosaltres."
I d'això en dedueixo que em d'aprendre a escoltar-nos, escoltar els nostres pensaments i a més a més els nostres somnis, i no deixar res en va, un dia esdevindrà la solució, o tal com diu Joan Grau (Blog de Carme Rosanas. "Col·lecció de moments"): S'ha de vigilar bé que somniem perquè pot fer-se realitat.

1 comentari:

  1. Ufffffffffff, los sueños, si te contase, tendria para hacer una película.
    Un arazo.
    A soy Josefina

    ResponElimina