Fes del convit un art efímer que perduri en el record

diumenge, 25 de març del 2012

Els meus primers Cup Cakes!!

Gràcies a la Clara, de Claire's Bakery, ahir al matí vaig fer els meus primers cup cakes decents, jo ja ho havia intentat a casa però tot i que de gust estaven boníssims, l'aspecte deixava molt que desitjar, vaja que no estaven per fer una foto i penjar-la al blog.
Pel que ahir al matí vaig ficar remei, no pot ser que no sàpigui fer cup cakes amb lo llaminera que sóc i el captivada que estic per tot aquest món que l'envolta!! així doncs a les 10h del matí ben puntuals amb la Sònia i el Jordi arribàvem a casa de la Clara. Ens reb amb una rialla i un davantal de cup cakes ideal per l'ocasió, entrem a la cuina on hi havia les demés "alumnes" també amb un davantal de color rosa de Claire's Bakery, la taula amb tots els estris necessaris per cada una, els apunts i uns cup cakes al centre de la taula que eren els models a seguir durant el taller. No faltava el més mínim detall.
Comencem amb la història dels cup cakes, aprenem a diferenciar un cup cake d'una magdalena o d'un muffin, ens explica tots els estris necessaris per fer els nostres cup cakes i tècniques i "trucos".
Mans a l'obra i comencem a preparar-los, mentre estan al forn anem treballant el fondant per fer es figuretes que coronaran els cup cakes: marietes, flors, maduixes... em venen records del cole quan feia figuretes amb la plastilina...
A mig matí fem un break per reposar forces i poder continuar, passem al menjador on hi ha preparada una taula que es menja amb els ulls: l'estovalla rosa a ratlles, les tasses estil vintage a joc amb els plats, les sucreres en forma de cup cake, com no, i per esmorzar mini croissants de frankfurt, cake pops de xocolata blanca i mini cup cakes de xocolata - Clara, t'he de dir que ets una gran cuinera i rebostera, estava tot molt bo, i la presentació tant o més dolça, excepcional!-
Després d'uns minuts de descans continuem amb els buttercream i el cheese cream i acabem els nostres cup cakes!
Us he de dir que no van durar ni mig minut, estaven espectaculars! ara a continuar practicant!
Gràcies Clara, vam passar un matí fantàstic, et felicito per la iniciativa i l'organització!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada