Fes del convit un art efímer que perduri en el record

dijous, 7 d’abril del 2011

5è Fòrum del Management. Funde

El passat dimecres, dia 30 de març, va tenir lloc el 5è Fòrum del Management organitzat per Funde.
Aquest any dedicat a les noves tendències del màrqueting.
Les ponències van anar a càrrec de Lluis Martínez que ens va parlar del "Màrqueting innovador"; la Bàrbara Navarro ens va donar consells sobre Management digital; la ponència de Isabel Aranda va tractar sobre el Personal Branding i la Jane Rodríguez del Elevator Pitch. Per la tarda vam tenir el plaer de poder escoltar a Natàlia Samperiz parlar sobre la reputació de la marca i gestió de les xarxes socials.
Les diferents ponències van anar encaminades a mostrar-nos que les empreses han d'estar al costat del client a un nivell mes enllà que la simple relació comercial. S'ha d'arribar al client a través de les seves emocions i s'ha de saber empatitzar amb ell perquè arribi a preferir-nos davant de la competència. Aquesta relació directa i personal que hem d'aconseguir amb el client ha de ser "dinàmica" i adaptada a les necessitats reals de cada etapa de la seva vida.

Al Fòrum es va parlar també de la importància d'estar present a les reds socials però d'una forma planificada i analitzada.
Per tenir presencia en la red ens cal marcar-nos uns objectius consegüents amb l' estratègia global de l'empresa i tenir una cura especial amb el missatge que comuniquem, com el comuniquen, quan i a qui va dirigit. També es va comentar la necessitat de conèixer el que opinen de la nostra marca entenent que la red és un canal de comunicació bidireccional que ens permet conèixer també l'opinió del consumidor. I aquesta opinió s'ha de saber gestionar en funció dels objectius empresarials marcats.
Un any més el Fòrum va ser un gran èxit,amb ponents d'alt nivell,gurus i experts del màrqueting que van compartir el seu saber a Lleida.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada