Fes del convit un art efímer que perduri en el record

dimarts, 27 de novembre del 2012

Nadal d'Etiqueta. Sala Sunka


El passat divendres, dia 23 de novembre, a la Sala Sunka, vaig tenir el plaer de compartir, amb gairebé una seixantena de persones, una bona estona en la que vàrem parlar de com parar taula d'una manera formal, vàrem veure vàries idees per vestir la taula per aquestes festes, i per posar fi a la xerrada vàrem parlar de les noves tendències en moda per aquest Nadal.
Gràcies a totes!

3 comentaris:

  1. Jo vaig estar-hi hi va ser molt interesant sobretot la part del protocol a taula i les noves tendencies pel nadal.Gràcies per compartir-ho amb nosaltres Laura!

    ResponElimina
  2. Jo vaig assistir una vegada més a les xerrades protocolaries que fa la nostra amiga Laura, i realment es inmillorable!!

    Gràcies per fer-nos passar una bona estona en la que fas que aprenguem moltes coses, com per exemple. com ens hem de comportar devant d'algun event important que se'ns presenti??

    La teva amiga Cris.

    ResponElimina