Fes del convit un art efímer que perduri en el record

divendres, 18 de maig del 2012

Cuallada amb mel

Ja veieu que últimament em costa trobar un moment per publicar al blog pel que també em costa trobar el moment per ficar-me a la cuina, per això busco quelcom per fer-ho en 10 minuts i així treurem el neguit de fer de "cuinetes".
Dimecres vaig trobar els 10 minuts i se'm va ocòrrer fer cuallades amb mel, tinc uns potets moníssims i els he d'aprofitar!
Us escric la recepta, veureu que fàcil!
INGREDIENTS

  • 300 ml llet fresca sencera
  • 200 ml crema de llet amb 30% de greix
  • 1 sobre de cuajada 
  • Mel (al gust)
PREPARACIÓ

En un cassó calentar la llet i la crema a excepció d'una tassa de llet que reservem per disoldre el sobre de cuallada. 
Quan arrena el bull retirar del foc i afegir la tassa de llet amb la cuallada i sense deixar de remenar ficar un altre cop foc suau fins que torni a arrencar el bull. Retirar del foc. 
En el pots o en els gots on serviras la cuallada ficar una bona cullerada sopera de mel i damunt la cuallada. 
Deixar refredar a la nevera. 
Aquest cop ho vaig fer amb mel, i un parell amb galeta i melmelada de maduixa que també és una molt bona combinació. Si n'he d'escollir una? impossible, probeu i ja em direu. 



2 comentaris:

  1. Hola Laura!! descubrí tu blog y también descubrí que eres de Lleida!! yo estoy estrenando blog y te invito a que me visites y me sigas!!
    Besitos

    ResponElimina
  2. Hola Melisa! He visitado tu blog! que cup cakes, que pinta! Compartimos gustos (el chocolate), aficiones (cocinar) y lugar de residencia. Un día montaremos un encuentro de blogueras lleidatanas;-)
    Gracias por seguirme!
    Un beso,
    Laura

    ResponElimina