Fes del convit un art efímer que perduri en el record

dimecres, 14 d’abril del 2010

CONFERÈNCIA PROTOCOL SOCIAL

El passat dia 8 d'abril a les instal·lacions del Club Esportiu Sícoris va tenir lloc la xerrada organitzada per Adima. Associació de dones intervingudes de la mama, en la que com a ponent vaig parlar de com saber ser i saber estar, de Personal Branding o com ser un bon relacions públiques d'un mateix. Vaig exposar temes com la comunicació, l'actitud, la imatge, a més d'aprendre a ser un bon amfitrió i un bon convidat. A través d'aquestes paraules vull agrair-lis un cop més l'oportunitat que la Digna, com a presidenta de l'Associació,  la Carme i la resta de la Junta em van donar de poder compartir una tarda amb elles, si sol van gaudir la meitat del que ho vaig fer jo ja em dono per satisfeta. Des d'aquí gràcies i us encoratjo a continuar amb la mateixa il·lusió organitzant events i tot tipus d'activitats per les vostres sòcies durant molt de temps, de ben segur que elles us ho agraeixen.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada