L'he subtitulat "Cueces o enriqueces", recordeu l'anunci d'una pastilleta que fa que una paella sosa i aburrida s'esdevingui una paella per llepar-se els dits?. Doncs bé, d'això tracta la presentació, bé, no de com cuinar una paella, sinó de com fer que nosaltres, com a treballadors, no passem desapercebuts per fer una tasca com la fa qualsevol altre, sinó que la fem millor, diferent i aconseguim així destacar sobre la resta i que ens prefereixin.
Tots sabem que per desenvolupar una tasca necessitem tenir unes aptituds i capacitat per a fer-la; però ens hem parat a pensar si tenim una actitud mereixedora d'aquest treball?
He redactat un decàleg de bones maneres a l'empresa en el que de manera resumida dono una sèrie de consells per aconseguir ser un bon professional:
- Què significa treballar: adoptar un rol proactiu, organitzar les tasques diàries, gestionar el teu temps
- Saber ser i saber estar: valors com la educació, la amabilitat, el sentit de l'humor, la prudència, la confidencialitat. Norma de cortesia per excel·lència
- Compromís amb l'organització
- Autonomia: aportar solucions i no problemes
- Treball en equip: cooperació, assertivitat, empatia
- Comunicació interpersonal: utilitzar eines de comunicació verbal, no verbal, dialèctica positiva
- Atenció telefònica
- Bones maneres amb el mòbil
- Netiqueta
- Imatge personal
I per últim recordar que a tots ens agrada que ens atengui un bon professional, ara és el moment de diferenciar-nos, evidentment es te en compte el currículum a l'hora de contractar algú però el que decanta la balança és la manera de ser i de fer abans que tota la formació i experiència que es pugui tenir.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada